Astro Bekerjasama Dengan Syarikat Dari Israel




Astro bukan lagi satu syarikat yang calang-calang di Malaysia ini, syarikat siaran televisyen berbayar ini telah bertapak di Malaysia hampir 18 tahun dan menjadi syarikat yang memonopoli perkhidmatan siaran berbayar di Malaysia buat masa ini.

Sebelum ini kecoh apabila ramai pelanggan Astro meluahkan rasa tidak puas hati dengan perkhidmatan Astro yang dikatakan mahal dan tidak berbaloi dengan nilai yang dibayar.Banyak filem dan drama yang diulang-ulang sehinggakan ada yang diulang 5 kali sehari membuatkan orang merasa bosan.

Namun sebenarnya ada yang lebih penting dari perkhidmatannya.Baru-baru ini satu pengguna Facebook telah bertanyakan soalan kepada pihak Astro berkenaan usahasama pihak Astro bersama satu syarikat berpengkalan di UK berkenaan satu perjanjian melantik syarikat AMDOCS sebagai "Subscriber Management System" syarikat tersebut.

Disaat semua rakyat Malaysia memboikot Israel atas kekejaman mereka terhadap rakyat Palestin.Apa yang ASTRO buat? Memberi dana untuk membunuh rakyat Palestin?



Bukti AMDOCS Syarikat milik Israel >>http://www.haaretz.com/mobile/behind-the-scenes-at-the-company-behind-the-scenes-1.467391?v=8CB8BFF520D7AFCB8587EEE59590C261

Bukti perjanjian ASTRO dan AMDOCS >>http://www.haaretz.com/mobile/amdocs-bags-malaysian-paytv-contract-with-astro-1.129083?v=FBFF039E01C92C05078F83BD97EE5A19







0 Response to "Astro Bekerjasama Dengan Syarikat Dari Israel"

Post a Comment