GAMBAR PEMILIK PEUGEOT 208 NO PENDAFTARAN CDM25






GAMBAR PEMILIK PEUGEOT 208 NO PENDAFTARAN CDM25 – WANITA MAKI HAMUN LELAKI WARGA EMAS SELEPAS LANGGAR BUMPER BELAKANG DI KUANTAN PAHANG 15 JULAI 2014

Gambar Pemilik CDM25. Video yang sedang viral ketika ini dilaman sosial telah menarik perhatian pelbagai pihak sehingga menimbulkan komen berbaur perkauman dalam kalangan pengguna laman sosial. Ketika ini satu video yang difahamkan terjadi di Kuantan Pahang pada 15 Julai 2014 menunjukan seorang perempuan menaiki kereta je Peugeot 208 bernombor pendaftaran CDM25 telah dilanggar dari belakang oleh kereta yang dipandu seorang lelaki warga emas.
Video itu menunjukan wanita berkenaan hilang kawalan dan marah serta mengeluarkan kata-kata kesat terhadap lelaki itu. Kejadian itu telah dirakam oleh seorang saksi ditempat kejadian dan menjadi Viral di internet susulan keadaan lelaki berkenaan yang kini berada dalam keadaan trauma.
Pada peringkat pertama, kita semua sedar lelaki tersebut bersalah kerana telah melanggar kereta wanita berkenaan dari arah belakang. Namun tindakan biadab wanita berkenaan telah menjadi perhatian ramai. Pesalah telah berkali-kali berkata “I tidak sengaja”. Namun tidak diendahkan malahan wanita berkenaan mendesak lelaki tersebut membayar RM2000 untuk kerugian tersebut.
Antara amukan yang telah dilontarkan kepada lelaki yang melanggarnya termasuk “Ini kereta barulah bodoh!” sambil menghentak pengunci stereng ke atas kereta milik pelanggarnya.

Kata caci yang turut dilontarkan termasuk “I don’t care, pay me RM2000 now!”, “you very stupid!” dan kata cacian berbaur perkauman kedengaran di penghujung video tersebut.
Gambar Pemilik Peugeot 208 No Pendaftaran CDM25




inilah diaa , KIKI . 

nickname : kiki
facebook : https://www.facebook.com/kiki.kerjakahwin (dah deactive)
twitter : https://twitter.com/KerjaKahwin
blog : http://kikikerjakahwin.blogspot.com
hp : 0137791393
company fanpage : https://www.facebook.com/LikeKerjaKahwin
fanpage admin : https://www.facebook.com/Idz.KerjaKahwin
company email : idz@kerjakahwin.com.my
fanpage admin hp : 0133871373

Habislah kena selongkar segala database , fuhh !!
LOL


Pesanan Pemuda Cina Mengenai Rania Kepada Umat Islam


Klik gambar untuk besarkan




0 Response to "GAMBAR PEMILIK PEUGEOT 208 NO PENDAFTARAN CDM25"

Post a Comment